Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

Μου  λείπετε  πολύ.  Όλοι..μα  όλοι..μου  λείπετε..


Όμως   δεν  μπορώ  να  βγω  πάλι  μαζί  σας  βόλτα  ..
Βάρυνα  .
 Δεν  με σηκώνει  πια  το  αεράκι που  μπαινόβγαινε  ατσαλάκωτα  μέσα  μου.
Ζω εδώ  στην  άκρη  της  θάλασσας.
Την  πόρτα  μου  την  ανοίγει μόνο  το  πόμολο  από  τον  ήχο  των  κυμάτων  της  θάλασσας....
Όμως  μου  λείπετε  όσο   ποτέ..
Ξωτικό, Άστρια,  Κένταυρε,  Κάστρο, νερένια, φτερό,   Krye, Σκοτεινή Ροή ,
Μάγια,  Γιώργο, Βλαχοπόντιε, Αϊναφετσ,  Side 21, Θηρίο  Ιωάννη, Κούκος,Αστυάνακτα, Κούλπα,Logia....






Πως  να  μετρήσω  με  τα  μποφόρ  τόσες  και  τόσες  ελλείψεις  της  ζωής  μου.

13 σχόλια:

Γιώργος Χατζηαποστόλου είπε...

Καλώς το Φράκταλ. Αυτή την στιγμή δε μπορούμε να φύγουμε από την Αθήνα γιατί απασχολούμαστε με κάτι (από τον Ιούνιο) αλλά κι εσύ μου μπορείς δεν έρχεσαι...
Καλό ξημέρωμα!

ξωτικό είπε...

Εεε οχι !! Δηλαδή ένα τεράστιο ναι !!!!!
Σ'αυτή τη μαγεία που μ'έκανε απ'το πρωί σήμερα να θέλω ακαταμάχητα να σε πάρω τηλ και ανοίγω το μπλόγκ και πέφτω πάνω σου !!!!
Που είσαι βρε φρακταλάκι μου ;; (ρητορικόν )
Τα δροσερά αεράκια γίνανε κυκλώνες και μας καταπίνουν , λές να μας φτύσουν κάπου αναγεννημένους ;;; Καλά δεν λές το ξέρω ,αλλά μην ανοίξουμε και τάφο μόνοι μας να μπούμε μέσα λέω....
Άντε δεν λέω άλλα γραπτώς ,περίμενε τον ήχο ......

σφιχταγκάλιασμα έως το μεδούλι !!

Άιναφετς είπε...

Φρακταλάκι μας αγαπημένο... μπαίνοντας στης θαλασσένιας το σπιτικό για να της ευχηθώ καλό μήνα είδα πως έσκασες μυτούλα... που είσαι; γιατί δεν έρχεσαι να μας πεις ένα γεια, αφού ξέρεις πόσο μας λείπεις... ;-)
Πολλοί απ' τους bloggers που αναφέρεις έχουν κλείσει τα blogs τους και άλλοι πάλι σαν την αφεντιά μου, αντέχουν με πολλούς νέους και νεαρούς φίλους!

ΑΦιλάκιαααααααααααααααααα, ξέρεις απ΄τα γνωστά αυτά που βγαίνουν απ' την καρδιά! <3

koulpa είπε...

Ιιιι φρακταλακι μου χαρικα που σε ειδα οτι θελεις mail :) :)

Άστρια είπε...

Αγαπημένω τρεχαντηράκι τ' ουρανού:)

Τί όμορφα που γράφεις... ακόμα κι εκεί στην άλλη άκρη της θάλασσας..Θυμάσαι πως σου είχα χαρίσει και ένα βραβείο για την χρυσή γραφή σου στις αρχές που σε πρωτοδιάβαζα εντυπωσιασμένη ;;;

Κι εγώ έλειψα από τα μέρη μας για πολύ διάστημα όμως δεν άντεξα να μην ξανάρθω.
Αν ήξερες μόνο πόσες φορές σε σκέφτηκα...

Αγκαλιά μεγάλη και φιλί γλυκό.

Θα επικοινωνήσουμε:) όμως ήθελα ν' αφήσω κι εδώ χνάρια για να ξέρεις ότι πέρασα, πάντα περνώ...:)

fractal είπε...

Γιώργος Χατζηαποστόλου
Καλημέρα Γιώργο..Δεν έρχομαι συχνα στην Αθήνα μία ή δύο φορές το χρόνο......Και μονο όταν εχω κατι να κάνω.. Μετα από αυτό φευγω αστραπή.. Δεν ειναι πως δεν αγαπώ την Αθήνα... Μα το νησί μου ανασαίνω αναμεσα στους ανθρώπους μου.

fractal είπε...

ξωτικό

Σκασμένο και πλανταγμένο εισαι.Αυτό εισαι Και είσαι στο πρωτο πρωτο καραβάκι, και μεις ολοι από πίσω σου μη χάσουμε το δρόμο για το λιμάνι....Την ακγαλιά σου... Θα σε δω σύντομα..

fractal είπε...

Άιναφετς

Αγαπημένη Μαγισσα.. Μου λείπετε και εσεις πάρα πολύ..
Δεν εχω καμια δικαιολογία που δεν μπαίνω..
Στην αρχή προσπάθησα να δικαιολογηθω ότι δήθεν , επειδη άλλαξα λειτουργικο στον υπολογιστη μου δεν μπορουσα να μάθω το καινουριο σε οτι αφορουσε το blogging.
Ίσως σταμάτησε να υπάρχει η ανάγκη, ίσως πάλι συνήθησα τη μοναξιά μου. Δεν ξερω τι να πω. Εκεινο όμως που ξέρω καλά ειναι το πόσο συχνα σας φερνω στο μυαλό μου με αγαπη και νοσταλγία..

fractal είπε...

koulpa

koulpa μου εδώ πάντα σταθερός και αμετακίνητος..
Εδ´ω μετακινουνται όλλα. Και προ πάντων οι άνθρωποι..Δεν κοιμομαστε.. Βοηθούμε τη νύχτα να μεγαλώσει...Άνθρωποι ζωντανοί με τεραστια μάτια γεματα πόνο, αλλά και πνιγμένα παιδια χωρίς φως στα ματακια τους, πλημμυρίζουν καθημερινά το νησί...
Ο κόσμος εδώ δείχνει κάθε μερα την ανθρωπινη παρουσία δίπλα τους.. Αλλά δεν φτανει αυτό.. Χρειαζεται ο μεγαλος ξεσηκωμός για να σταματήσουν να φευγουν από την πατρίδα τους

fractal είπε...

koulpa
*****Να σταματησει ο πολεμος που τους διωχνει από την πατρίδα τους****

fractal είπε...

Άστρια

Αστεράκι...Το ξερεις...το ξέρεις Δεν σου το λέω...
Θα σου το πώ εκει..
Μόνο το ότι έχτισες φτερά για τον ερχομό μου θα σου πώ..
Τα 'αλλα εκει...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Περασα μετα απο πολυ καιρο για να σου ευχηθω Υγεια πανω απ ολα!!!!Να περνας ομορφα οπου και αν εισαι!!!
Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

Άστρια είπε...

αγαπημένο τρεχαντηράκι τ' ουρανού, στέλνω ευχούλες καρδιάς για πολλή χαρά και αγάπη στις γιορτές!!!
φιλιά πολλά!